Servis Praha

Pozáruční servis

  • Poskytujeme pozáruční servis všech značek a typů domácích spotřebičů jako jsou pračky (předem a horem plněné), myčky (volně stojící i vestavné), vestavné trouby a sporáky, sušičky (kondenzační a výfukové) a určité typy digestoří.
  • Chlazení, bojlery, plynové vařiče a karmy neprovádíme
  • Mimo nabízeného servisu jsou dále poskytovány služby spojené s montáží a pravidelnou kontrolou domácích spotřebičů.

Montáže

  • Montáže jsou prováděny jak vestavných, tak i volně stojících domácích spotřebičů všech typů a značek.

Na co je užitečná pravidelná kontrola

  • Pravidelnou kontrolou spotřebiče se předchází zbytečné havárii v bytě (například vytopením) či poškození určitého typu spotřebiče z důvodu závady na součástech daného přístroje. Při pravidelné kontrole je též provedeno čištění filtrů, hadic, násypky + přeměření důležitých součástí spotřebiče jako je topná spirála.

Zapůjčení náhradního spotřebiče

  • Aktuálně nabízíme službu pro zákazníka týkající se nemožnosti vaření z důvodu objednání náhradních dílů SKD (nefunkčnosti spotřebiče) nebo odvozu varné desky na dílnu z důvodu nutnosti opravy elektroniky spotřebiče. V některých případech totiž doba potřebná k dokončení opravy spotřebiče je závislá na dostupnosti náhradních dílů. To může být v některých případech až jeden měsíc. Většinu elektroniky (modulů) však dokážeme opravit bez nutnosti objednání nového originálního dílu, jehož cena většinou posune opravu spotřebiče do stavu nerentabilního.
  • Tato služba se vztahuje pouze na sklokeramické varné desky. K dispozici máme dvě elektrické varné desky k zapůjčení.

Takto ne…

oprava pracky

Takto ne

  • Zavolal nám zákazník s požadavkem opravy pračky Electrolux. Pračka se údajně neměla spustit při začátku programu. Po příjezdu technika na místo opravy bylo zjištěno, že zákazník pračku umístil do sklepních prostorů, kde bohužel není pračku možno zapojit k přívodu vody a odpadu. Zákazník byl schopen pouze zajistit přes prodlužovací kabel elektrický proud. Bylo možno provést jen výpis chyb z autotestu modulu pračky, kde bylo vše bez závad. Proto prosíme zákazníky ponechte spotřebič na místě kde závada vznikla. V tomto případě zákazník zaplatil dva výjezdy, protože po týdnu užívání kdy spotřebič zapojil se závada znovu objevila. To vše jen z důvodu, že pračku technik nemohl řádně odzkoušet na místě v den první návštěvy servisu.

V případě domluveného termínu opravy na jakýkoliv spotřebič musí být tento spotřebič minimálně hodinu před návštěvou technika ve vypnutém stavu (z důvodu nadměrného zahřátí funkčních prvků spotřebiče).

Spotřebiče (varné desky) a jejich části jako jsou moduly nebo elektroniky (praček, myček), které jsou na dílně z důvodu zjištění závady a jejich oprava je nerentabilní nebo je nelze opravit (poškození procesoru apod), technik již zpět zákazníkovi neodváží. Lze je zaslat zákazníkovi zpět poštou nebo si je zákazník vyzvedne osobně na uvedené adrese našeho servisu spotřebičů. Zákazník bude o této skutečnosti informován telefonicky, mailem nebo prostřednictvím sms. Pokud si zákazník daný díl (spotřebič) nevyzvedne do lhůty jednoho měsíce, bude díl (spotřebič) na naše náklady ekologicky zlikvidován bez nároku na náhradu.