Časté dotazy

V jakém termínu se od nahlášení opravy dostaví technik?

V závislosti na počtu oprav v jednotlivých dnech dochází k dostavení technika na provedení opravy spotřebiče během 2 dnů od nahlášení opravy.

Kolik bude stát oprava pračky když nevypouští?

Ohledně ceny opravy praček se vše řídí dle platného ceníku náhradních dílů pro rok 2017, který je volně dostupný zde.

Kolik bude stát oprava myčky pokud špatně myje?

V tomto případě oprava myček probíhá nejprve diagnostikou jelikož tuto závadu myčky může způsobovat i více různorodých závad na spotřebiči. Podívejte se na orientační ceník náhradních dílů myček, kde jsou uvedeny nejčastější závady spotřebičů.

Jakou mám záruku?

Na práci se vztahuje podle zákona klasická tříměsíční lhůta. Na náhradní díly použité během opravy je lhůta záruky 1 rok (dle typu náhradního dílu). Například na žárovky nebo topná tělesa vzhledem k jejich charakteru použití je záruční lhůta zkrácená na 6 měsíců od data provedení pozáruční opravy staršího spotřebiče.

Bohužel nejsme schopni sdělit po telefonu rentabilnost jakékoliv opravy spotřebičů aniž bychom viděli jejich skutečný stav a rozsah závady. Samozřejmostí je před samotnou opravou spotřebiče seznámení zákazníka se stavem jednotlivých částí. Tzn.: neprovádíme opravy na spotřebičích, kde je patrný další možný výskyt závad na ostatních dílech spotřebičů (opotřebením apod…)

Kolik bude oprava spotřebiče stát pokud se objednávají náhradní díly?

Pokud se objednává atypický náhradní díl (jeho cena bude zjištěna dopředu spolu s jeho dostupností) například do pračky (účtuje se vždy záloha, která se odvíjí od celkové ceny náhradního dílu) apod… není při druhé návštěvě účtovaný další výjezd, ale vše je brané jako jedna zakázka. V závislosti na dané lokalitě zákazníka se vždy účtuje k paušálu za cestovné 100,- Kč bez DPH (121,- Kč s DPH) a k hodinové sazbě za práci se připočte 1/2 hodina 139,- kč bez DPH (168,- Kč s DPH).

Co mám dělat než se dostaví technik?

Pokud máte závadu na spotřebiči (pračky, myčky, sušičky, sporáku, trouby apod…), vypněte přívod elektrického proudu aby nedošlo k dalšímu možnému poškození např. elektrickým zkratem. Proveďte též uzavření přívodu vody do spotřebiče. U vestavných spotřebičů neprovádějte demontáž a pokud jsou volně stojící nerozebírejte žádné kryty jelikož Vám hrozí nebezpečí úrazu např. elektrickým proudem. Je totiž důležité nechat spotřebič v původním stavu od projevení závady kvůli lepší a kvalitnější diagnostice poruchy technikem. Pokud zůstane např. v pračce nebo myčce voda nic se neděje a k žádnému poškození vodou než přijde technik nedojde.

Jak dlouho trvá provedení opravy?

Obvykle je oprava spotřebiče provedena během jedné hodiny. Spotřebič je přezkoušen a po odchodu technika v případě dokončení opravy plně funkční.

Je nezbytný odvoz spotřebiče na dílnu?

Většinu servisních zásahů provádíme v bytě zákazníka, jelikož odvozy na dílu zbytečně prodražuje výslednou cenu a hlavně prodlužuje termín dokončení opravy spotřebiče. Pouze v nutných případech jsou na dílnu odváženy jen elektronické části spotřebičů, kvůli nutnosti opravě na měřících přístrojích.

Vyplatí se investovat do nové pračky?

Nová pračka má sice menší spotřebu vody a elektřiny, ale bohužel dnešní trend všech výrobců je hnát výdrž nových spotřebičů těsně za hranici záruční lhůty. Proto náklady za nový spotřebič v porovnání s úsporou za provoz tohoto spotřebiče mohou být vyšší než když si necháte starší pračku. Doporučujeme spíše ušetřit na nákladech na provoz stávající pračky.

Jak dlouho trvá objednání náhradního dílu?

Většinu náhradních dílů máme skladem. V případě objednání dílu je u značek AEG, AEG-Electrolux, Electrolux a Zanussi dodací lhůta cca do 4 pracovních dnů. V případě ostatních značek jako Fagor, Whirlpool, Gorenje, Mora, Indesit apod. je doba cca 7-10 pracovních dnů (v závislosti na dostupnosti náhradního dílu).